Usługi Komputerowe
Michał Litkiewicz
Romanowskiego 30C/6
81-185 Gdynia

604 803 990
info@litkiewicz.pl
Home Galeria Serwis Poczta
  • Szkoły
    Firmy
    Biura rachunkowe
    Hurtownie i sklepy
    Pensjonaty, hotele, schroniska
    Mały biznes
    ln

Wystawianie rachunków dla firm zajmujących się usługami.
O programie

Moduł umożliwiającym wystawianie rachunków lub rachunków korygujących.
Moduł startowy pakietu umożliwia zarządzanie poszczególnymi programami wchodzącymi w skład pakietu.  Program wymaga logowania. Pierwsze uruchomienie programu wymaga wpisania słowa „administrator” w polu loginu oraz ciągu znaków „1234” w polu hasła.
Do wystawiania faktur używaj modułu definiowania usług. Jest to odpowiednik mini-magazynu w którym możesz zdefiniować własne usługi.
Baza stałych klientów ułatwi Ci pracę. W module klientów możesz dopisywać firmy z którymi współpracujesz.
Wszystkie stałe parametry programu zdefiniuj w panelu kontrolnym.

Notatnik tematyczny.Umożliwi przygotowanie notatek podzielonych tematycznie.
Terminarz zajęć.Możesz zaplanować swoje zadania z dowolnym wyprzedzeniem. Program w odpowiednim momencie przypomni Ci o Twoich planach wyświetlając stosowny komunikat.
Papeteria.Drukuj dokumenty na własnym papierze firmowym. W zestawie znajdziesz kilka gotowych wzorów, inne możesz łatwo i szybko przygotować w oparciu o pakiet Office.
Nazwa programu
RachunekU
Wersja
1.07
Cena
40 zł
Pobieranie
rachunek_u.exe

Zasady rejestracji oprogramowania.

Nową formą autoryzacji programów jest autoryzacja przez wpisanie klucza aktywującego program. Wszystkie programy dostosowane do tej formy posiadają w opcji Dodatki górnego menu opcję Rejestracja. Po jej uruchomieniu zobaczysz okno rejestracji produktu wraz z krótką instrukcją. Zasadniczym elementem takiej rejestracji jest wygenerowany unikatowy numer ID Twojego produktu. Na jego podstawie otrzymasz kod aktywujący.
Przepisz ten numer bardzo starannie i pocztą elektroniczna ( w niektórych przypadkach też telefonicznie) wyślij ten numer na adres firmy. Nie zapomnij napisać jakiego produktu on dotyczy oraz jakiej wersji ( dla różnych wersji tego samego produktu kody aktywacyjne mogą być inne). Otrzymasz kod który następnie musisz wpisać do odpowiedniego pola.
Po wpisaniu klucza uruchom przycisk Rejestracja, zamknij program i uruchom go powtórnie. Jeżeli proces rejestracji przebiegł bez problemów, Twój produkt z wersji demo przejdzie w pełną wersję komercyjną. Jeżeli teraz uruchomisz opcję Rejestracja, zobaczysz obok numeru ID także numer Twojego klucza. Zapisz ten numer. Będzie Ci on potrzebny w przypadku kolejnej instalacji o ile taka konieczność zajdzie.
Powtórna rejestracja oprogramowania.

1. Ponowne ustalenie klucza aktywacyjnego jest płatne i wynosi 15 zł . Firma zastrzega sobie prawo do odstąpienia od pobierania opłaty w sytuacjach losowo uzasadnionych.
3. Opłaty za ponowne ustalenie klucza dokonasz przelewem koniecznie z dopiskiem zawierającym nazwę klienta, dane do korespondencji, adres E-mail oraz nazwę i wersję programu.
4. Opłata 15 zł brutto dotyczy ustalenia klucza niezależnie od programu którego ten klucz dotyczy.
5. Na adres podany na przelewie zostanie wysłany rachunek na kwotę przelewu.
6. Po realizacji przelewu na adres skrzynki pocztowej zostanie wysłany nowy kod aktywacyjny.
Licencja.

Akceptacja licencji jest jednoznaczna z zawarciem umowy między kupującym a autorem. Przedmiotem tej umowy jest zakup programu w wersji "Jaki jest" co wynika z możliwości nieograniczonego zapoznania się ze wszystkimi jego opcjami na podstawie udostępnionych wersji demonstracyjnych. Zakup programu będzie traktowany jako pełna jego akceptacja.
Serwis oprogramowania dla firm, biur i osób prywatnych.  Wybierz dział lub grupę oprogramowania i zapoznaj się z wersją demo oraz opisem. Programy do fakturowania, gospodarka magazynowa, noty korygujące, biura rachunkowe, świadectwa, bazy danych, adresy, dyplomy, oprogramowanie dla oświaty, nauczycieli i wychowawców. Katalogowanie zbiorów bibliotecznych.